Vyřízení tiskopisů, potvrzení zvláště u dodavatele elektřiny PRE, a.s.
Následující řádky jsou pouze pro zakázky u dodavatele PRE, a.s. (maloodběratel s přímým a nepřímím měřením).
Většina zákazníků - odběratelů se dotazuje, kdy budu mít elektřinu a kolik mě to bude stát.
Pro maximální
zrychlení jsou potřeba informace!
Každý zákazník má jinou výchozí
pozici, jiné požadavky. Proto ke každému zákazníkovi přistupuji
samostatně. Z toho vyplývá, že čas a cena provedení zakázky je
vždy jiná.
Také záleží na tom, kolik práce
ze zakázky provede zákazník sám (kolik chce věnovat času a úsilí ve
vyřízení nezbytných požadavků PRE, a.s., různá potvrzení) a kolik
práce je nutné provést z mé strany.
Pracuji v celém rozpětí možností. Od pouhé vypsání „Žádosti
o uzavření smlouvy o odběru elektřiny“
až po vlastní přítomnost při osazování elektroměru (tj. zákazník
dá informace a podpisy na formuláře
PRE, a.s. + plnou moc a pak jenom otočí vypínačem).
Co
udělat pro zrychlení provedení zakázky?
Jednoduchý
popis Vašeho požadavku (např. výměna hlavního jističe za větší, nový
odběr, stavební odběr, apod.).
Sdělte
mi na Vás kontakt, co možná
nejvíce možností, pro rychlou a
spolehlivou komunikaci.
Přesnou
adresu odběrného místa (ulici, číslo popisné a orientační, Prahu, u
bytu číslo a patro, nebo
kat.číslo pozemku, nebo jiné možnosti).
Jméno
odběratele (např. na které bude uzavřena smlouva o odběru elektřiny).
Zákaznické
číslo (každý odběratel má zákaznické číslo např. na smlouvě nebo
faktuře). Jen u případu
zvýšení hlavního jističe nebo obnova odběru elektřiny.
Mimo
oblast dodavatele elektřiny PRE, a.s. jsou požadavky na informace a provedení
celé zakázky vždy
podřízeny podmínkami dodavatele elektřiny daném místě.
menu